خودرو KMC T8

تیم کارا
divider
۱۴۰۴/۳/۳
divider
کرمان موتور
کرمان موتور

بررسی کی‌ام‌سی T8 | پیکاپ آفرودی، اقتصادی و پرامکانات | تحلیل اختصاصی از کارا

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو کابین چینی است که توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و عرضه شده. این وانت در اصل نسخه‌ای از JAC T8 محسوب می‌شه و با توجه به نیاز بازار ایران به خودروهای دوکاره (کاری و خانوادگی)، جایگزینی مناسب برای وانت‌های قدیمی و حتی برخی آفرودرهای گران‌قیمت به‌حساب میاد. T8 با طراحی خشن و امکاناتی فراتر از انتظار در کلاس خودش، به‌ویژه در مسیرهای خارج از جاده (آفرود سبک) عملکرد رضایت‌بخشی داره و یکی از گزینه‌های اقتصادی اما به‌روز در بازار ایران محسوب می‌شه.
بررسی کی‌ام‌سی T8 | پیکاپ آفرودی، اقتصادی و پرامکانات | تحلیل اختصاصی از کارا
اشتراک گذاری

 

بررسی کی‌ام‌سی T8 | پیکاپ آفرودی، اقتصادی و پرامکانات | تحلیل اختصاصی از کارا

 

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو کابین چینی است که توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و عرضه شده. این وانت در اصل نسخه‌ای از JAC T8 محسوب می‌شه و با توجه به نیاز بازار ایران به خودروهای دوکاره (کاری و خانوادگی)، جایگزینی مناسب برای وانت‌های قدیمی و حتی برخی آفرودرهای گران‌قیمت به‌حساب میاد.

T8 با طراحی خشن و امکاناتی فراتر از انتظار در کلاس خودش، به‌ویژه در مسیرهای خارج از جاده (آفرود سبک) عملکرد رضایت‌بخشی داره و یکی از گزینه‌های اقتصادی اما به‌روز در بازار ایران محسوب می‌شه.

 


 

مشخصات فنی کی‌ام‌سی T8 | بررسی تخصصی از کارا

 

موتور: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ

 

قدرت موتور: ۱۷۴ اسب بخار

 

گشتاور: ۲۹۰ نیوتن‌متر

 

گیربکس: ۶ سرعته دستی

 

سیستم انتقال قدرت: دو دیفرانسیل با حالت‌های 2H، 4H و 4L

 

مصرف سوخت ترکیبی: حدود ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

 

حداکثر سرعت: حدود ۱۵۵ کیلومتر بر ساعت

 

ظرفیت بار: حدود ۸۰۰ کیلوگرم

 

ترمزها: دیسکی جلو و عقب + ABS + EBD

 

امکانات ایمنی و رفاهی: دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، دو کیسه هوا، کنترل پایداری (ESP)

 


 

مزایای کی‌ام‌سی T8 | تحلیل ویژه با کارا

 

 

ظاهر خشن و طراحی مدرن‌تر نسبت به وانت‌های سنتی بازار

 

سیستم دو دیفرانسیل و توانمندی مناسب برای آفرود سبک

 

امکانات رفاهی نسبتاً خوب در کلاس پیکاپ‌ها

 

قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا با مشخصات مشابه مثل آمیکو آسنا یا پیکاپ‌های ژاپنی

 

مونتاژ داخلی با خدمات پس از فروش کرمان موتور

 


 

معایب کی‌ام‌سی T8 | بررسی واقع‌بینانه از کارا

 

 

کیفیت مونتاژ و متریال داخلی متوسط

 

شتاب نه‌چندان بالا به‌خاطر گیربکس دستی و وزن زیاد

 

کابین خشک‌تر نسبت به خودروهای سواری و خانوادگی

 

افت قیمت بیشتر نسبت به برندهای معتبر ژاپنی یا آلمانی

 


 

 ۴ سؤال پرتکرار درباره کی‌ام‌سی T8 | پاسخ‌های دقیق از کارا

 

 

۱. آیا کی‌ام‌سی T8 برای استفاده خانوادگی مناسبه؟
اگر اولویت شما فضای بزرگ و استفاده ترکیبی شهری-آفرودی باشه، بله. اما برای استفاده کاملاً خانوادگی، سواری نرم‌تری مثل SUVها مناسب‌تره.

 

۲. توانایی آفرود T8 در چه حده؟
برای مسیرهای خاکی، کوهستانی و طبیعت‌گردی نیمه‌سنگین بسیار مناسبه، اما در مسیرهای صخره‌ای یا حرفه‌ای از مدل‌های تخصصی‌تر مثل تویوتا هایلوکس یا نیسان پیکاپ ضعیف‌تر عمل می‌کنه.

 

۳. مصرف سوختش بالاست؟
برای یک پیکاپ دو دیفرانسیل، مصرف حدود ۱۰ لیتر ترکیبی منطقیه. ولی در شهر و ترافیک سنگین بیشتر می‌شه.

 

۴. خدمات پس از فروشش چطوره؟
با توجه به پشتیبانی کرمان موتور، خدمات در بیشتر شهرها در دسترسه، ولی به اندازه برندهایی مثل ایران‌خودرو یا سایپا گسترده نیست.

 

نظرات کاربران

نظری وجود ندارد.

homeخانه
searchجست و جو
layers
mapنقشه
mapحساب کاربری